Форум Пожарной службы Украины

Форум Пожарной службы Украины

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.



Меморандум

Сообщений 1 страница 6 из 6

1

МЕМОРАНДУМ
пожежних-рятувальників ДСНС

У зв`язку з систематичним невиконанням умов контракту з боку ДСНС та ситуацією, що склалася в державі, особовий склад пожежних-рятувальників України висуває РЯД ВИМОГ:

Матеріальне забезпечення та соціальна захищеність працівників

1) Перерахунок розміру зарабітньої плати в співвідношенні з валютним курсом (у пожежного вона становить 2200-2500 Грн, як при курсі 8 Грн за 1 $ так і при курсі 25-30 Грн за 1 $);
2) Реальне, а не ”на папері” повернення ПДВ та компенсація його відсутності за минулі роки з урахуванням інфляції (реальні щомісячні доходи вогнеборця не співпадають з довідками про доходи приблизно на 350-500 Грн);
3) З метою заохочення працівників та отримання досвідченого особового складу - Повернення до системи грошового заохочення в залежності від вислуги (трудового стажу), на прикладі систем існуючих в державах ЄС (на теперішній час різниця між рядовим, який щойно прийшов працювати та старшим прапорщиком командиром відділення з вислугою близько 20 років становить біля 200-300 Грн);
4) Нарахування коштів до заробітної плати, що стосуються окремих статей має базуватися на вислузі років, а не на займаній посаді (більше має отримувати людина, яка за роки служби поклала здоров`я, а не ”новоспечений” працівник з керівною посадою (наприклад, за включення в аппарати працівник оперативного штабу отримує 5-7 Грн за хвилину, керівник і зами РУ 4-6 Грн, начальник частини та їх зами по 2-4 Грн, а начальник караулу та неофіцерський склад майже 1 Грн незалежно від стажу; доречі, що стосуєтьяс бійців, то діє принцип ”премія знижується прямопропойційно з доплатою за роботу в аппараті” - іншими словами … заробітня плата безпосередньо рятівника не змінюється незалежно від навантажень пов`язаних з роботою в непридатних для дихання умовах, це ще не розбираючись хто насправді ”включається” та ще важливіше працює, а не споглядає або ще гірше - віддає безглузді команди).
5) Реальнодіюче державне страхування співробітників, службового автотранспорту; медичне і санаторно-курортне обслуговування працівників служби та членів їх родин (транспорт мають ремонтувати акредитовані СТО з послідуючою гарантією та відповідальністю, а не водії служби в той час як ”в горі” розкрадаються списані на обслуговування автопарку кошти; годі перекладати тягар проходження медоглядів та, не дай Боже, відшкодувань при  настанні трагічних випадків з працівниками на плечі особового складу - читайте контракт, там надруковано ”хто, скільки і як” має забезпечити … доречі відпускні мають виплачуватися коли працівник йде у відпустку, а не в кінці року за умови, що кошти залишаться);
6) Надання працівникам ДСНС статусу держслужбовців. Особовому складу, що працюють  в зоні АТО (евакуація людей, розмінування, гасіння пожеж та ліквідація НС в місцях ведення обстрілів та бойових дій) присвоїти статус Учасників бойових дій. На час проведення АТО мілітаризувати службу з послідуючим проходженням особовим складом необхідної військової підготовки ( !!! військовий резерв кількістю 75 тис. чол. умовно скоординований і забезпечений транспортом та зв'язком !!! ).
7) Повернення пільг пов`язаних із квартплатою та проїздом у транспорті (багато працівників приїздять на работу до міста з областей, що досить часто складає 250-550 Грн на місяць); надання службового житла закріпленого за частинами безпосередньо тим, хто в них працює, як це було заплановано при будівництві (в теперішній час там в більшості мешкають люди дуже опосередковано пов`язані не тільки з частиною, але інколи і з ДСНС взагалі, користуються службовим житлом в той час, як власне здають квартирантам і паркують на службових стоянках досить коштовні автомобілі, які наврядчи придбає людина яка не має власного житла; щодо вартості комунальних послуг - мешканець квартири площею 50-60 м кв. в Києві сплачує 800-900 Грн за місяць, в той час як за службове житло 250-500 Грн); отримання квартир співробітниками оперативної служби НС, що виходять на пенсію маючи 25 років вислуги (було 20, вище нема куди … інакше бійцям з досвідом самим буде потрібна допомога) - вищезазначене буде стимулювати особовий склад до довгострокової праці та надасть службі надбати досвідчених кадрів; закріплення строків експлуатації пожежгого та форменного одягу і спорядження належної якості зі своєчасним забезпеченням їх заміни (зовнішній вигляд пожежних не витримує ніякої критики - ми схожі на волоцюг - одяг зношений, а забезпечення новим неякісним відбувається у мізерній кількості); проведення правдивої оцінки технічного стану пожежних автомобілів та випробування пожежно-технічного озброєння і засобів індивідуального захисту згідно діючих вимог (час списувати той мотлох на якому нас змушують працювати, відпрацьовувати нормативи та здавати заліки - нормативних час розраховано виходячи з наяності у використанні транспорту та ПТО в задовільному стані, або, що ще гірше червоніти перед населенням за небоєздатніть підрозділу через технічний стан).
8) Юристи ДСНС та потребуюча відродження Профспілка мають працювати під керівництвом "бійцівського" складу (годі захищати стару систему від працівників);
9) Покласти контроль за використанням коштів ДСНС (доцільність, кількіть та якість закупівель) на відновлену Профспілку, представники якої можуть бути відкликані та переобрані в будьякий момент шляхом волевиявлення представників частин гарнізону (цей принцип діє і до представників - обираються особовим складом частин).
10) Повернення традицій щодо відзнак особового складу (маємо ситуацію, коли  відзнаки працівників гарнізону мають звичку скупчуватись на грудях керівників).
11) Перехід на сучасні методи діяльності (приклад: автоматизація оповіщення (інколи з моменту дзвінка від заявника до отримання путівки на виїзд по тривозі минає 10 хвилин), оновлення контрольно-пропускної системи (втілення методу магнітних перепусток та домофонної системи - годі бути сторожами для автотранспорту "високих чинів"), ...).
12) Скасування добровільно-примусового внеску на підтримання пожежно-прикладного спорту за рахунок особового скаладу (доречі, куди використані такі величезні кошти - майже 200 тис. Грн щорічно?).

P.S. Мітинг носить суто мирних характер. Не провокуймо один одного і не дамо зовнішній загрозі "потрібної картинки". Не потрібно штурмів та візитівок Майдану (підпалів покришок), принаймні зараз. Спробуймо зробить все у цивілізований спосіб. Наші Вимоги передано і зареєстровано належним чином. З числа наших представників (вогнеборці, автомайдан, ЗМІ, депутати) створено переговорчу робочу групу. Звернення до нас Прем'єр-міністра України Яценюка Арсенія Петровича, як найвищого керівника ДСНС, очікуєм не пізніше ніж до 27 лютого. Починаючи з 28 лютого мають початись перемови та узгодження позицій, що мають завершитись до 5 березня включно. . Це буде на Вашій совісті та відповідальності. Звертаємось до ЗМІ за допомогою в інформуванні спільноти про хід справ. Окремо звертаємось до Прем'єр-міністра щодо перегляду керівного складу ДСНС починаючи з керівників РУ - з метою попередження ескалації зауважуємо на тих, хто обіймав керівні посади за режиму Януковича та проявив бездіяльніть або несвідомість під час Революції Гідності. Закликаємо і засте-рігаємо керівництво утриматись від продовження, а тим паче посилення тиску на нас - звичайних вогнеборців та рятувальників. Не треба нас лякати перевірками, службовими розслідуваннями та звільненнями з подальшим відправленням в АТО. У разі тиску ми будемо змушені перейти до службової діяльності у наступному вигляді:
1) виконання задач за призначенням (гасіння пожеж, ліквідація НС та допомога населенню та іншим службам);
2) висловленням недовіри керівному складу, починаючи від невиконання вимог внутрішньої та гарнізонної служби, за винятком тих, що впливають на боєздатніть підрозділу (бойкот на проведення занять, відмова від внутрішнього наряду та господарських робіт) і закінчуючи позачерговим мітингом радикального характеру.
Сподіваємость на розуміння та підтримку з боку суспільства, громадських організацій, ЗМІ та небайдужого керівного складу ДСНС.
Матеріально-технічне забезпечення, кадрова політика
та фінансова система

Роки розкрадань та некомпетентності центрального апарату вцілому призвели до втрати ними довіри з боку ”рядових” робітників, хоча саме вони і є елітою ДСНС, оскільки на їх плечі покладено тягар несення служби. Для поліпшення матеріально-технічного, кадрового та фінансового потенціалу служби, та з метою винайдення можливості забезпечення вищезазначених вимог пропонуємо наступний варіант:

1) Реструктуризація:
Виключення неймовірної кількіть бюрократичних засад, що надасть можливість скоротити кількість рабітників міністерства, ГУ, РУ та частин, в деяких випадках скасовуючи цілі відділи або навіть відомства (департамент, ГУ, РУ); також це отримає схвальні відгуки громадскості;

2) Децентралізація:
Передача на місця фінансових та кадрових важелів з одночасним скороченням бюрократії та людським переходом до електронного документообігу створить передумови для автономного функціонування окремої частини в той же час скоротивши чисельність РУ. Фізичні та юридичні особи мають платити за послуги пожежних-рятувальників, як і за всі інші блага. Розмір оплати треба вираховувати, але якщо умовно прийняти за основу 5 Грн в місяць з громадянина, що прописаний в районі виїзду, або навіть за 60 м кв. помешкання та 100-Х Грн з юридичної особи залежно від форми власності, роду діяльності або площі, яку займає господарство плюс скерування "платних послуг" ми вийдемо на пристойний баланс. Не будемо зупинятися на прикладах і статистичних даних того, як все занедбано, перейдемо до суті …За ці кошти частина має оновлювати автопарк згідно забудови та інших характеристик району виїзду, замінювати ПТВ, одяг та спорядження з вичерпаним строком придатності, підтримувати своє господарство у належному стані, та нара-ховувати відповідні заробітні плати. Разом з тим суспільство матиме право вимагати від служби якісної праці, що призведе до професійного підбору робітників. Доречі таким чином ми вирішуємо питання пов'язане з тим, що за однакову заробітню плату працюють пожежні в частинах які виїздять всередньому по 2-3 рази за добу і ті, що мають стільки виїздів за півроку.

3) Люстрація:
Приблизний розрахунок вказує на те, що пожежній частині для функціонування необхідні 5 посадових осіб вищого рангу (начальник частини, перший заступник (в тому числі господарник), заступник з фінансів (бухгалтерія та держтехногенбезпека, про зміни в роботі яких треба обговорювати в окремій темі), заступник з кадрової роботи (з функціями представника профспілки) та заступник з НС. Керівники мають користатися повагою серед підлеглих, а не вислужуватися перед вищим керівництвом. До того ж незамінних в нас нема і не треба скиглити, що без великих професіоналів служба завалиться. Керівники главків змінюються, як шкарпетки, а ми гасили, гасимо і будемо гасити пожежі, … Ми не фіскальний орган, а допомога населеннню - керівники мають бути вихідцями зі служби НС, а не з держдехногенбезпеки і тим паче не з колишніх міліціонерів або армійців. На посади призначати кваліфікованих офіцерів з числа начальників караулів шляхом волевиявлення особового складу, місця яких цілком можуть обійняти командири відділень. У разі необхідності мають пройти курс підвищення кваліфікації. Щодо кадрів для теперішньої держтехногенбезпеки - це мають бути держслужбовці, що на відміну від вогнеборців виходять на пенсію на загальних умовах. Це призведе до зменшення навантаження на пенсійний фонд та відновить соціальну справед-ливість. Також їх лави можуть поповнюватися оперативними робітниками, що за своїм фізичним станом більше не можуть виконувати завдання за призначенням. Окремим критерієм є очищення керівного складу ДСНС, починаючи з керівників РУ і вище від тих, хто обіймав керівні посади за режиму Януковича та проявив бездіяльніть або несвідомість під час Революції Гідності.

4) Антикорупція:
Провести антикорупційні перевірки щодо діючого керівного складу та членів їх родин, включно з попередниками (починаючи від заступників начальників РУ з держтехногенбезпеки і вище). У разі виявлення корупційних дій - притягнути до карної відповідальності. До винних задіяти конфіскацію майна та коштів з послідуючим їх перенаправленням до підконтрольного Профспільці фонду ДСНС.

0

2

Что уже сделано : 26.02.2015 мала відбутись зустріч з приводу обговорення викладених в Меморандумі пунктів та знаходження шляхів їх вирішення. Нажаль, у зв’язку з тиском, що був задіяний до наших представників в деяких областях формат зустрічі було змінено. Виходячи з позицій безпеки я, Тимченко Максим, був делегований складом групи попередніх перемов для доведення наших вимог – До того, поки не буде припинене переслідування наших представників мови про конструктивний діалог вестися не може. З боку керівництва була присутня робоча група на чолі з Першим заступником Голови ДСНС Бойко Анатолієм Павловичем (Голова ДСНС Бочковський С.С. – відбув у службове відрядження на Донбас).
Хід зустрічі:
1.Зареєстрований в КМУ Меморандум був пересланий почтою до ДСНС, але на момент зустрічі не надійшов до відомства. Мною представниникам від ДСНС були надані копії Меморандуму, пропозиції, щодо визначення мінімальної заробітної платні (суми, яку має отримувати «на руки» працівник після відрахувань усіх податків).
2. З метою продовження конструктивного діалогу та запобігання порушення прав громадян керівництвом «на місцях» прийняті до виконання наступні рішення:
- по підрозділах ДСНС розіслати телефонограми в яких буде зазначено необхідність доведення до особового складу статей законодавчих документів, що гарантують їм право на мирні зібрання, свободу висловлення власної думки та волевиявлення, …
- Перший заступник Голови ДСНС Бойко Анатолій Павлович запевнив мене, що вони теж, як і ми, зацікавленні в продовженні діалогу та проведе особисто телефонні розмови з керівниками усіх областей, щодо недопущення випадків тиску та переслідування наших представників.
P.S. Від себе додам – Ми збираємо дані про всі випадки тиску та переслідувань, та покладемо відповідальність за можливий зрив діалогу між представниками сторін та всі наслідки, до яких призведе цей зрив діалогу, на тих осіб, що цей тиск здійснювали.
3. Попередньо були розглянуті та уточнені деякі пункти Меморандуму та розрахунки мінімального розміру заробітної плати, яку має отримувати «на руки» працівник ДСНС після відрахувань усіх податків згідно до встановлених законом норм та сьогодення.
4. Сторони дійшли згоди, що діалог сторін має відбуватись, але часу обмаль. Наступна зустріч відбудеться негайно після отримання інформації про зняття та запобігання тиску. До наступної зустрічі домовлено зібрати документи, що стосуються відсутності компенсації ППФО (податку на прибуток фізичної особи).
Щодо зібрання під КМУ 27.02.2015 – необхідність в проведенні мітингу на цю дату відсутня, оскільки переговорний процес розпочато незважаючи на намагання деяких керівників його зірвати.

0

3

Что планируется сделать. 1. Идет подготовка к выходу передачи Абзац по поводу митинга 20-02.
                                       2. Идет подготовка к записи передачи на "Магнолия - тв"  в понедельник будет запись
                                       3. Благодаря Максиму начинается подготовка к созданию ячеек всеукраинского профсоюза пожарных.

Не бойтесь и все получиться. Чтобы делать реформы -   нужны реформы в головах. Пока это  не произойдет мы будем топтаться на одном месте. Объединяйтесь Вместе мы СИЛА!!!!

0

4

Максим Тимченко
Так сложилось, что я стал первым официальным лицом, которое представляло наши общие интересы. Всё это время я исходил из соображений основанной на коллективно принятых решений. Теперь я вижу необходимость высказать свою личную точку зрения, прочитав которую вы найдёте ответы на происходящие нынче процессы.
1). Меморандум (и его +).
Документ составлен путём "копипаста" вопросов, претензий и предложений высловленных нашими коллегами. Да, он не вмещает всех наших проблем. Документ "сырой", но мы понимаем, что не будь его на 20 февраля 2015 года всё закончилось бы лишь коллективным перекуром под окнами КМУ. Я считаю, что выход в тот день под Кабмин ускорил процедуру принятия документа к рассмотрению. (+) Более того мы увидели, что в порыве изменить что-то к лучшему мы не одиноки и за последнее время, несмотря на давлене со стороны некоторых руководителей, наши ряды приумножились. (+)

2). Давление/Преследование
Мы все знаем, что Борис В.П. от имени Главы ДСНС Бочковского С.С. давал гарантии, что наши представители не будут преследоваться. К его чести, должен заметить, в Киеве случаев давления нами не зафиксировано. Нужно понимать, что "профилактические" беседы не есть давление - это прогнозируемый, типичный для "системы" процесс. Поступали сигналы, что в областях имеют место случаи когда ребятам угрожают увольнениями и "шьют" чуть-ли не сепаратизм. Лично я неоднократно писал о том, что бы данные об этих событиях давались с указанием гарнизона/области, части, Ф.И.О. и должности поддающегося прессингу и лица, которое превышает свои полномочия (фактически совершает противоправное действие). В подтверждение данных событий я просил, по возможности, предоставить аудио/видеофиксацию. К моему удивлению, конкретных данных я так и не получил. Почему человек поддающийся такому давлению побоялся дать эти данные, если фактически терять ему практически нечего (он известен и идёт прямая угроза)? (?) Сам себе думаю о том, что если бы хотели нас "давить", то было бы логичным начинать с активистов. Ну не давил и не давит на меня никто! И не имею я морального права утверждать обратное. Если кто-то таки хочет дать конкретные данные о преследованиях - я обещаю довести их до высшего руководства и буду добиваться адекватной на это реакции. Без чёткой информации, поймите меня правильно, моё обращение будет просто безадресным.

3). Вопросы, которые я себе задаю (?)
Я не знаю (могу только догадываться, а не имея прямых доказательств не могу делать заключение) кто и с какой целью методично срывал конструктивный диалог между переговорными группами. Любой из нас понимает, что даже такой ужас, как война заканчивается "за столом переговоров". Представьте какой титанический труд пришлось сделать, что бы подготовиться к встрече. Формат рассмотрения Меморандума предусматривает рассмотрения каждого в отдельности пункта. Заметьте далеко не каждый пробовал найти ответы на пункты которые в нём присутствуют. Будучи одним из тех, кто был делегирован в переговорную группу, занимался этим в качестве подготовки к переговорному процессу. Хотите попробовать ... разберитесь, например, с 2-м пунктом Меморандума. Для этого нужно проверить правильность всех начислений, с выборкой за разные периоды, предварительно ознакомившись со следующим: "Тимчасове положення про порядок виплат грошового забезпечення ряд. і нач. складу МНС України", "Інструкція про виплату грошового забезпечення особам ряд. і нач. складу органів і підрозділів ЦЗ" и не только. А теперь представьте объём информации по всем пунктам ... Параллельно велась агитработа, проработка документов, рабочие встречи и поездки. И это всё на плечах людей, которых можно посчитать на пальцах рук. Нас в группе более 2000! Где помощь и инициатива? (?) Кто сказал - Парни я вот проработал тот-то и тот-то вопрос, вот что получилось ... Не буду сейчас "лить грязь" и "выносить мусор из избы", но очень прошу всех прежде, чем бросаться на активных людей с претензиями, задать вопрос себе - А, что сделал для общего блага я? Ответили? Думаю, будет не лишним, переосмыслить поспешные выводы некоторых и извиниться перед Ярославом. (!) Он человек не злой, адекватный и, надеюсь, отходчивый. Вдумайтесь, ещё вчера вас могли "отсношать" за звонок в бухгалтерию с попыткой разобраться с той или иной непонятной ситуацией. Сегодня простые "тушилы" были услышаны и получили возможность сидеть за одним столом с высшим руководством ДСНС и задавать им "неудобные" вопросы в присутствии СМИ (+). Без лишней скромности - это большая наша победа.

4). "Пятая колонна" или почему я убедительно советую "остыть" и подойти к вопросу со здравомыслием (!)
Вспоминая 20 февраля 2015 года я хочу поставить акцент на том, что принято решение идти законным путём, без радикализма. Лично я, от нашего лица, в объектив телекамеры обещал, что мы не будем срывать работу нашей службы и они могут рассчитывать на нашу помощь в любой ситуации сопряжённой с нашими служебными обязанностями по назначению. Да, мы говорили о том, что 6 марта нужно выйти под КМУ для подачи Обращения к Премьеру Яценюку и пройти к Администрации Президента для вручения ещё одной копии Порошенко П.А.. Заодно, ещё раз показать, как увеличились и сплотились наши ряды. Вроде всё правильно. Мы и так знаем, что нас стало гораздо больше и поверьте они тоже знают. А теперь, ВНИМАНИЕ: Если кто-то не знает, то довожу до вашего сведения - Некоторые из нас призывают к радикализму (завал "101" ложными вызовами, горящие покрышки, недопуск приехавших по вызову отделений к месту возгорания, ... ). (!) Все эти действия противоречат вышеупомянутому и тянут за собой не только административную, но уже и криминальную ответственность. (!) Я уже не говорю о последствиях последующих стычек с ребятами из сопредельной службы. Помимо этого, данные посты выкладываются от лица переговорной группы без предварительного согласования, а ответственность коллективная. (!) Парни, это не игрушки, а серьёзные вещи. За нами стоят люди и мы в ответе за то, что происходит. Кроме того, я проследил посты некоторых заявителей о жесточайшем прессинге. Для разберательства я просил указать подробности и по возможности дать аудио/видео доказательства - человек пропал из "эфира", хотя с его слов "наезд" был на его друга. Теперь этот "заявитель" просит Вас предоставить ему факты преследований. (!) А свои куда дел? Чего не выложил? Напомню - именно такие бездоказательные факты привели к выходу из переговорного процесса. (!) Многие из нас хотели увидеть и почитать реакцию Бориса В.П. на шквал вопросов адресованных ему. Спешу доложить, его, как человека предложившего свою помощь в "наведении мостов" между сторонами постарались вывести "из игры" при помощи взлома профиля с последующей рассылкой друзьям Меморандума. Это может показаться смешным, а теперь выводы - Попытка срыва работы переговорной группы. (!) Я опускаю тот факт, что данная группа создана на российской платформе "Вконтакте" (я не хочу никого обидеть подозрениями, но люди должны знать).

5). 6 марта 2015 года
У меня был конфликт мнений ... Идти или нет. Вроде нужно, но ... Уже теперь, на мой взгляд, "завуалированный" мирный митинг может закончиться провокацией. Риторику пригасили, но кто даст гарантию, что она не проявится во время акции? (!) Задавались вопросами, есть ли среди нас "засланные казачки" любых "мастей"? И я задал его себе. Первое, чем я решил заняться - это создание внутренней безопасности при проведении митинга, которая будет контролировать и в случае надобности присекать проявления провокаций и беззакония. И вернувшись к вопросу, "кому можно доверять" пришёл к выводу, что учитывая ориентировочную численность пришедших на митинг я не в состоянии, силами людей на которых я могу полностью положиться, обезопасить нас от этих угроз. (!) Следовательно, я не могу брать на себя ответственость за проведение мероприятия. Можете меня "заплевать", "запинать" - но надеюсь, каждый из вас, прежде чем это сделать, поставит себя на моё место. Потому я считаю, что, по крайней мере пока, стоит ВОЗДЕРЖАТЬСЯ ОТ ПРОВЕДЕНИЯ МИТИНГА. (!) Если среди вас найдётся тот, кто сможет взять на себя эту ответственность - это его право и ваш выбор идти за ним или нет. Надеюсь, что я ошибаюсь в своих выводах. Если у вас всё пройдёт "гладко" и вы получите ожидаемый эффект я буду только рад.

6) Результаты и мои взгляды на будущее (...)
Добились малого: по Киеву "пробивают" проезд, расписание "завтрака" и "отбоя", частичная выдача вещевого обеспечения. Это капля в море, не спорю. Я говорили, что уже недели две назад "кадровики" должны были подать документ, где должны были обосновать необходимость повышения з/п. Правда или нет, не знаю. Интересно знать, если правда, то, как это обосновали или не обосновали. Я своё видение представил и вам на обсуждение и в ДСНС. Кто-то писал о варианте с упором на минимальную зарплату. Доведите пример рассчёта до конца и подайте на рассмотрение - может он больше приглянется властьимущим. Вот это и есть концептуальный подход к решению проблем, но нужно поднапрячься. Хочется добиться всего и сразу, и желательно при этом ничего не делать. Но мы не в сказке, а в жёсткой реальности. Практически на все пункты которые мы обозначили, даже, на те которые докажем будет следующий ответ: "Война в стране, бюджет пустой, ...". Стоит ставить вопрос немного в другом ракурсе ... "Рациональное использование того, что выделяется путём контроля посредством Профсоюза". Механизма который позволяет не только смотреть за "ведомственной казной" (на что выделили, как провели тендер и у кого, почём и какого качества сделали закупку, ...), но и влиять на процесс её использования. Это и управление кадровой политикой - без согласия Профсоюза невозможно уволить сотрудника. И многое другое. Да, этот путь долог, но на мой взгляд, на данном этапе, единственный законный и в результате действенный. Руководство утверждает, что готово выслушать накопившиеся проблемы, но без путей решения - это тоже, что "плакаться в жилетку". Параллельно с движением в сторону Профсоюза нужно подавать продуманные идеи по реформированию. Я и Ярослав в силу ситуации видим такой путь. Вот ссылки для тех кому интересен такой вариант: http://firesafetyukraine.mybb.ru/ http://service01.3bb.ru/viewtopic.php?id=2339 Я "обнуляю" список друзей (без обид) и прийму "Заявки в друзья" от тех, кто согласен так идти к цели. Насколько я знаю, Ярослав поступит также.

P.S. Я не осуждаю любые другие законные методы добиться справедливости и без лукавства порадуюсь успехам тех, кто выберет другой путь.
Ссылка firesafetyukraine.mybb.ru

0

5

В общем пока никто никуда не идет, организовываемся, координируемся, набираем силы, а потом давим.

0

6

а тем временем в Донецкой области уже давят в обратку... и это под грохот мин и снарядов. Когда они нажрутся?

0