а пенсию офицеры
Пенсионеры если ушли на пенсию, по хорошему, должны отдыхать. А в кадрах должны работать профессиональные кадровики и при этом их должно быть по минимуму. Я так думаю.
Форум Пожарной службы Украины |
Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.
Вы здесь » Форум Пожарной службы Украины » РЕФОРМИРОВАНИЕ » Обсуждение направлений реформирования
а пенсию офицеры
Пенсионеры если ушли на пенсию, по хорошему, должны отдыхать. А в кадрах должны работать профессиональные кадровики и при этом их должно быть по минимуму. Я так думаю.
Теряю надежду на новую власть каждый день. М.Болотских назначен губернатором Луганской области. Без комментариев. Всё остаётся по-прежднему. Луганчане примите соболезнования. Начальнику ДСНС области - вдвойне (мозг вынесет первому)
Теряю надежду на новую власть каждый день.
У меня на нее надежды и не было.
Мы должны наедятся только на себя!!!
Организуем профсоюзы, объединим их в всеукраинский и будем влиять на решения и КОНТРОЛИРОВАТЬ ЛЮБУЮ ВЛАСТЬ!!!
Это самая главная мысль.
И пока идет перетрубация у нас есть шанс это сделать (организоваться).
Продолжается набор активистов по областям. Есть желание поговорить тел. скину в личку.
Все ваши предложения обязательно соберу до кучи в одном сообщении. Нужна помощь пересмотреть наши предложения на форуме 101 и выбрать от туда полезную информацию. Есть добровольцы?
когда-то в 2007 году наши оранизации обращались к руководству страны с предложениями реформирования, но обое нас...ли на єто.
Вот оно :
ЗВЕРНЕННЯ
ПРОФЕСІЙНА СПІЛКА ПРАЦІВНИКІВ ДЕРЖАВНИХ УСТАНОВ УКРАЇНИ
Профспілковий комітет
Первинної профспілкової організації атестованих пожежних міста Ужгорода
88000, Закарпатська обл., м. Ужгород
вул. Кармелюка, 12 ; тел .37080
Інд. Код 241299289
_________________________________від 07. 09. 2007 р. № 42 / 120 - 07 ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ОБ`ЄДНАННЯ ПО ЗАХИСТУ КОНСТИТУЦІЙНИХ ПРАВ ТА СВОБОД ГРОМАДЯН « ПРАВОЗАХИСТ»
місцевий осередок
по захисту конститиуційних прав та
свобод осіб рядового та начальницького складу
м. Ужгород
88000, Закарпатська обл., м. Ужгород,
пл.Корятовича,7/1а. тел. 36714
_______________________________________________________Президенту України
В.А. ЮщенкоПрем’єр - Міністру України
В.Ф. ЯнуковичуШановні Вікторе Андрійовичу та Вікторе Федоровичу !
За рішенням об’єднаних загальних зборів та дорученням членів наших організацій звертаюсь до Вас з цим зверненням, як вищих посадових осіб держави, Гаранту Конституції України, Вищої посадової особи виконавчої влади України , головних представників двох потужних політичних сил нашої держави, які на даний час тримають в своїх руках більшу частину влади та важелів за допомогою яких Ви впливаєте на рівень спокою в нашій державі та нашого добробуту у вирішенні проблеми, яка на наш погляд щільно пов’язана саме з забезпеченням надійної безпеки та ліквідації надзвичайних ситуацій, охорони правопорядку та боротьби зі злочинністю.
Незважаючи на політичні сили, які за останні три роки були представлені в Верховній Раді та Уряді України, керували міністерствами та відомствами , ніхто не звертав належну увагу до стану з конституційними, соціально-економічними, професійними та трудовими правами та інтересами осіб рядового та начальницького складу різних міністерств та відомств. Ми не робимо різницю між міністерствами в яких працюють чи проходять службу особи рядового, молодшого та середнього начальницького складу тому що наші проблеми, як і умови праці, грошове забезпечення, соціальний статус, тощо, одинакові. Ми – безправні!
Ми не зачіпаємо правовий та соціальний – економічний статус чи положення старшого та вищого начальницького складу. Достатньо подивитись на їх умови праці та життя, службовий та особистий транспорт, кабінети та житло, і все стає зрозумілим. Соціального захисту(крім захисту свого майна) вони не потребують.
А що робити нам, рядовим, сержантам, старшинам, прапорщикам, лейтенантам , капітанам, тощо? Тому особовому складу, якому не в кабінетах і показових навчаннях, а в реальному житті доводиться зустрічатись з реальним ворогом в особі чи злочинця чи надзвичайної ситуації, на вулиці чи в іншому місці і реально, а не на папері в звітах, виконувати свої конституційні та службові обов’язки. В цей час до нас, з високих трибун, звертаються вищі посадові особи та призивають нас діяти виключно до вимог Конституції та законам України, закликають бути поза політикою. В цій складній політичній ситуації тяжко проявляти мужність, витримку і мудрість коли фактичними діями чи бездіяльністю посадових осіб нашої держави, відсутня нормальна правова бази , навіть бажання її змінити та підвищити її рівень, чим ми фактично позбавлені елементарних прав та свобод.
Згідно основного закону всі люди є рівними у своїй гідності та правах і мають рівні конституційні права і свободи.
Насправді, ми особи рядового та начальницького складу, владою, незважаючи на її політичний колір та забарвлення, позбавлені одного з основних прав людини права на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім`ї. В той час, коли у загалу працівників та службовців в разі підняття мінімальної зарплати підвищуються посадові оклади, у нас вони не змінні з 1999-2001 років. Смішно повісти і ніхто вже не вірить, що посадовий оклад рядового чи сержанта, відповідно від посади, складає 87,90,95 та 100 гривень, а молодші та середні офіцери мають посадові оклади від 100 до 120 гривень! З 1991 року жодному працівникові МВС , МНС та подібних структур не було оплачено жодної копійки надурочних чи роботи в вихідні дні хоча відповідна постанова Кабміну України про їх оплату діє до тепер !
З 2000 року існує скрита заборгованість по грошовому та майновому забезпеченні особового складу! По теперішній час працівники міліції не отримують грошову допомогу на оздоровлення в разі відбуття в щорічну відпустку і лише нам в судовому порядку вдалося її повернути та зберегти для наших працівників.
В зв’язку з тим, що при нарахуванні пенсії в разі набуття такого права, не враховуються деякі додаткові доплати чи надбавки, особи рядового та молодшого начсостава отримують пенсію на рівні мінімальної пенсії встановленої для цивільних осіб! Посадові особи міністерств та відомств, їх низових підрозділів) не довели до нас рішення Конституційного суду України(за 2000 - 2004 роки) про незаконність призупинення пільг та соціальних гарантій, що привело до значних матеріальних збитків саме мало оплачуваного особового складу.
Керівники наших підрозділів від начальників управлінь та відділів до міністрів не розуміють специфіки взаємовідносин в новому , цивілізованому громадському суспільстві. Вони абсолютно нехтують вимогами Конституції та законами України. Продовжується практика видання незаконних наказів та розпоряджень, які потім приходиться довго оскаржувати в судах. Людей фактично примушують виконувати примусову працю, яка не входить в їх службові чи трудові обов’язки і яка є забороненою законодавством та основним законом. Система корупції та службових зловживань не подолана і вона немає політичного забарвлення але керують нею саме з верху.
Фактично створюється передреволюційна обстановка коли існуюче керівництво міністерств та низових підрозділів не вміють і не бажають керувати підлеглими в нових для нас всіх умовах, а ми, рядовий, молодший та середній начальницький склад вже не бажаємо жити та служити по старим законам та міркам.
Розуміти свою персональну відповідальність за долю країни, суспільства, дотримання прав кожної громадянина, сумлінно виконувати свої службові обов’язки неможливо в стані безправ’я, приниження гідності, невідповідних умов праці і служби та недостатнього життєвого рівня. Важко в складних ситуаціях виконання завдань за призначенням проявляти мужність, витримку та мудрість коли кожного дня відчуваєш байдужість до себе свого керівництва, посадових осіб та політичних діячів держави , які пригадують про нас лише в скрутних для себе ситуаціях і по теперішній час не були спроможні підняти рівень законодавства, умов праці та грошового забезпечення до належного життєвого рівня особам, які кожного дня ризикуючи своїм здоров’ям та життям, які є запорукою збереження держави від розбрату , забезпечують мир та спокій в кожній родині, проявляють мужність та відвагу при ліквідації надзвичайних ситуацій, тощо.
На наше переконання для негайного вирішення проблем з порушенням конституційних, соціально-економічних та трудових прав осіб рядового та начальницького складу МНС та інших міністерств та відомств мають бути прийняті наступні кроки:
1. На осіб рядового та начальницького складу (в безаварійний період) в повному обсязі має розповсюджуватись трудове законодавство України. В разі виникнення надзвичайної ситуації (аварійний період : аварії, стихійні лиха, тощо) підрозділи керуються своїми відповідними «бойовими» статутами з обов’язковим забезпеченням умов безпеки та охорони праці. Трудове законодавство не містить норм, які б не уможливлювали б виконання завдань поставлених перед відповідними службами в неаварійний період але вони ускладнюють зловживання службовим становищем посадовими особами (наприклад використання рядового та молодшого начсостава як солдат строкової служби для виконання непритаманної їх обов’язкам роботи)
2. з метою позбавлення невластивих функцій та викоренення «солдафонства» принцип єдиноначальності не має розповсюджуватись на працівників та службовців, які не мають статусу військовослужбовців. В чинному законодавстві України достатньо важелів для забезпечення виконання покладених на працівників обов’язків і без стройової підготовки.
3. має бути проведена інвентаризація всіх боргів по соціально-економічним виплатам з нарахуванням їх на особові рахунки працівників та подальшою їх виплатою
4. посадові оклади осіб рядового та начальницького складу мають бути приведені у відповідність вимогам Єдиної тарифної сітки і збільшуватись пропорційно до підвищення мінімальної заробітної плати
5. для осіб рядового, молодшого та середнього начальницького складу мають бути збережені всі існуючи пільги та соціальні гарантії
6. всі закони та нормативно-правові акти, які регламентують діяльність міністерств та відомств де працюють особи рядового та начальницького складу не мають суперечити вимогам Закону України Про профспілки , їх права та гарантії діяльності. Представники профспілок мають бути введені в всі відповідні комісії чи органи, які вирішують соціально-економічні , професійні та інші питання відповідно до прав наданих виборним профспілковим органам
7. керівники підрозділів мають просуватись по службі лише після здачі заліків чи іспитів по знанню трудового та профспілкового законодавства.
8. керівники всіх підрозділів(починаючи з районних відділів та управлінь), їх заступники, працівники та службовці цих адміністрацій мають бути цивільними особами
9. має бути заборонено виплачувати одночасно заробітну плату та пенсію посадовим особам, які займають керівні посади
10. особами рядового та начальницького складу мають бути лише працівники оперативних служб ( одночасно зі статусом працівника) які мають мати підвищений рівень грошового утримання та соціально-економічних гарантій, як працівників та службовців робота яких пов’язана з ризиком для життя
11. працівник та службовці робота яких пов’язана з ризиком для життя мають отримати право іти на пенсію по закону про державну службу.
Вищевказані вимоги не є вичерпними, але вони підвищать рівень забезпечення належного соціально-економічного захисту тим громадянам, які кожного робочого дня ризикують своїм здоров’ям та життям зберігаючи та захищаючи життя та спокій інших громадян. А досягти його можна за рахунок скорочення адміністрацій - армії ледацюг, які крім паперової роботи (збір інформації та складання звітів) і віртуальної боротьби з надзвичайними ситуаціями нічого путнього не роблять та притягнення до відповідальності посадових осіб, які використовували і тепер використовують державні кошти не за основним призначенням .
Голова профкому та голова
Осередку ЗОО ВГО «Правозахист» Ласло Майороші
Отредактировано Майороші Ласло (2014-03-04 15:28:03)
Наконец-то родил свои предложения. Понима., что вероятность их рассмотрения и внедрения в жизнь нашими "мудрыми и велики руководителями" минимальна, всё же хочеться верить в перемены происходящие в нашей стране. А также хочеться, что мы отошли, хоть на время, от обсуждения бардака в стране и начали наводить, хоть и теоретически, порядок в нашей стране. Буду выкладывать по страницам. кому не понятно на украинском языке, пишите, позже выложу на русском. Жду Ваших дельных замечаний и предложений. И так начинаю.
ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ.
Мета даних пропозицій – внесення суттєвих змін в механізми функціонування системи цивільного захисту, які призведуть до принципового нової організації діяльності центрального органу виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту (на даний час це - Державної служби України з надзвичайної ситуації (далі – ДСНС), яка згідно положення реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, а формуванням даної політики займається МО України).
1. Доповнити Кодекс цивільного захисту України (далі КЦЗУ) статтею в якій би визначалося хто являється суб’єктом формування та реалізації державної політики у сфері цивільного захисту. Який орган державної влади України створює даний суб’єкт.
2. Створити єдиний центральний орган виконавчої влади, який би забезпечував формування та реалізацію державної політики у сфері цивільного захисту шляхом внесення. (На даний час МО України являється центральним органом виконавчої влади який форму та забезпечує державну політику у сфері цивільного захисту. ДСНС являється центральним органом виконавчої влади який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту. Також ДСНС України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України , що на мою думку являється дуже заплутаною системою).
3. Виключити із підпункту 5 пункту 2 ст.110 КЦЗУ уточнення: «…(крім рятувальників - осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту), виклавши даний підпункт в слідкуючій редакції: «утворення в установленому порядку своїх професійних спілок.».
4. Перше речення пункту 1 ст.116 КЦЗУ після словосполучення: «… громадські об’єднання …» доповнити словосполученням: « включаючи свої професійні спілки», виклавши дане речення в слідкуючій редакції: «Особи рядового і начальницького складу служби цивільного захисту мають право утворювати свої громадські об’єднання, включаючи свої професійні спілки, відповідно до законодавства.».
5. Шляхом внесення змін в законодавчі, нормативно-правові акти (КЦЗУ, ЗУ «Про засади та протидії корупції», Положення про проходження служби цивільного захисту особами рядового та начальницького складу, інші) дозволити роботу різного характеру та професійного спрямування за сумісництвом у вільний від служби час особам рядового і начальницького складу, який не здійснює наглядові функції, при умові, що дане сумісництво не буде перешкодою для виконання завдань за призначенням підрозділів де проходять службу дані особи під час функціонування Єдиної державної системи цивільного захисту (далі – ЄДСЦЗ) у різних режимах, а також під час проведення навчань, тренувань які передбачаються відповідними документами.
6. Особам начальницького складу служби цивільного захисту, які здійснюють наглядові функції забезпечити грошове утримання, як мінімум на рівні 3-х прожиткових рівнів встановлених на відповідний календарний рік та дозволити займатися оплачуваною викладацькою, науковою і творчою діяльності, медичною практикою, інструкторською та суддівською практикою із спорту.
7. Внести зміни в підпункт 5 пункту 1 ст. 104 КЦЗУ та абзац 6 п.15 Положення про порядок проходження служби цивільного захисту особами рядового і начальницького складу, виключивши наступні спеціальні звання, які присвоюються вищому начальницькому складу - генерал-полковник служби цивільного захисту, генерал служби цивільного захисту.
8. Внести зміни до п.16 розділу 1 Дисциплінарного статуту служби цивільного захисту, затвердженого Законом України від 5 березня 2009 року N 1068-VI, доповнивши після слів: «…строк його виконання…» наступним словосполученням: «ресурси, що забезпечують його виконання…».
Даний пункт викласти в наступній редакції: «Наказ є формою реалізації службових повноважень особи начальницького складу, згідно з якими визначаються мета і предмет завдання, строк його виконання, ресурси, що забезпечують його виконання та відповідальна особа, якій належить його виконати».
9. Внести зміни до п.20 розділу 1 Дисциплінарного статуту служби цивільного захисту, затвердженого Законом України від 5 березня 2009 року N 1068-VI, доповнивши після слів: «…наказу чи розпорядження,» словосполученням: «за незабезпечення ресурсами,», а також вираз: «...а також за невжиття заходів для забезпечення його виконання.» замінити на вираз: «...а також контролю за своєчасним його виконання.».
Даний пункт викласти в наступній редакції: «Начальник несе відповідальність за відданий (виданий) наказ чи розпорядження, його відповідність законодавству, за зловживання владою або службовим становищем, перевищення влади або службових повноважень та службову недбалість під час віддання (видання) наказу чи розпорядження, за незабезпечення ресурсами, а також контролю за своєчасним його виконання.».
10. В положеннях про ДСНС України, структурні та підпорядковані підрозділи, доповнити пункт про заборону зайняття не властивими функціями, такими, як розгортання пунктів обігріву, крім випадків виникнення НП, НС, або загрозі їх виникнення, організації соціальних патрулів та участі в них, та інших подібних заходах. Це викликано не відсутністю в нас гуманізму, а необхідністю займатися в першу чергу своїми прями і безпосередніми обов’язками. А для проведення обігріву соціально незахищених верств населення, організації та проведення відповідних патрулювань в кожному районі, великому місті є відповідні управління (відділи) соціального захисту населення. Також для проведення цих заходів дані організації залучають волонтерів, громадські організації. Наші співробітники можуть приймати в цьому участь на добровільних засадах за власним бажанням у вільний від несення служби час.
11. Необхідно документально заборонити організацію проведення підписки різних друкованих видань. А також збір коштів на всілякі добровільні товариства.
Підписку різних видань здійснювати виключно в межах коштів передбачених кошторисом на фінансування даних заходів – це також необхідно відобразити в нормативно-правових актах, бо по іншому нашим не відіб’єш бажання в засновників різних видань скористатися можливістю нічого не роблячи отримувати кошти.
12. Шляхом видання відповідних нормативно-правових актів (як то постанови Кабінету Міністрів України, накази ДСНС, якими затверджуються штати, штатні розписи підрозділів) встановити чіткий перелік посад в ДСНС, структурних та підпорядкованих підрозділах, що комплектуються виключно за рахунок осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту і які безпосередньо залучаються до реагування на НП, НС та ліквідації їх наслідків, беруть участь у встановленні причин їх виникнення. (Можливо не зовсім юридично викладаю дану пропозицію, але суть її полягає в тому щоб провести розатестування працівників кадрових, економічних, юридичних та інших управлінь (відділів), які не залучаються до реагування на НП, НС, ліквідації їх наслідків та не беруть участь у встановленні причин їх виникнення).
В даних документах передбачити перебування на посаді начальника чергової зміни (караулу, відділення) молодшого начальницького складу, за умови її штатної чисельності меншої ніж два відділення (при цьому штат одного відділення повинен бути не менше 5 (п’яти) осіб) та відсутності диспетчера. (На даний час склалася дуже смішна і не відповідаюча реаліям сьогодення ситуація коли черговим караулом (відділенням) керує особа середнього начальницького складу, а в його підпорядкуванні аж 2-3 чоловіки).
13. Необхідно провести реформування навчальних, наукових та навчально-методичних закладів нашої системи. На мою думку необхідно залишити один навчальний заклад, що буде здійснювати підготовку фахівців для нашої служби за освітнім рівнем «бакалавр». А один за освітнім рівнем «магістр». Для підготовки співробітників за освітнім рівнем «магістр», направляти лише осіб, що отримали освітній рівень «бакалавра» та мають як мінімум два роки практичного досвіду роботи і реально (із зазначення в направленні на навчання конкретної посади, на яку планується призначення даного кандидата) будуть призначатися на посади, зайняття яких передбачає отримання вищого рівня освіти. Також навчальний заклад, який буде здійснювати підготовку «магістрів» повинен взяти на себе функцію науково-дослідного інституту та інституту державного управління у сфері цивільного захисту.
Отредактировано Виктор (Komandor) (2014-03-06 16:45:01)
Навчальний заклад, який буде здійснювати підготовку «бакалаврів» повинен також взяти на себе функції по підготовці фахівців які проходять на даний час навчання у Вінницькому вищому професійному училищі цивільного захисту. Таким чином кількість навчальних закладів скоротиться на 30-50%. Реформування даного напрямку в Україні за часи незалежності фактично не проводилося, крім зміни назв навчальних закладів, кількість їх не зменшувалася, фінансування не відповідає потребі. На мою думку краще необхідно щоб була менша кількість навчальних закладів, які будуть фінансово забезпечуватися в повній мірі, здійснювати меншу, ніж на даний час підготовку фахівців, але якісну, які при створенні відповідних умов служби не будуть розривати контракти при першій можливості, яка передбачає отримання мінімальної пенсії, а будуть віддано, сумлінно, добросовісно проходити службу передаючі молодшому поколінню набутий практичний досвід.
14. Необхідно провести перегляд службової документації, яка ведеться в пожежно-рятувальних підрозділах з метою зменшення її кількості та виключення дублювання.
15. В законодавчих, нормативно-правових актах, які регламентують порядок створення та функціонування добровільних формувань цивільного захисту, пожежної охорони, місцевої пожежної охорони, передбачити вимогу, що навчання, підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації членів (співробітників) даних формувань, які створені та утримуються за рахунок місцевих органів самоврядування, здійснюється виключно в навчальних пунктах (навчально-методичних центрах) ДСНС безкоштовно.
16. В частині першій п.18 постанови Кабінету міністрів України від 23.10.2013 року за № 819 «Про затвердження Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту» вираз: «органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування» замінити на «суб’єктів господарювання державної та комунальної власності».
Частину першу п.18 даної постанови викласти в наступній редакції: «Функціональне навчання осіб керівного складу та фахівців суб’єктів господарювання державної та комунальної власності проводити відповідно до державного замовлення за рахунок коштів державного бюджету, передбачених для фінансування ДСНС.».
17. Призначення голови ДСНС, а також керівників структурних та підпорядкованих підрозділів здійснювати після оприлюднення та відкритого обговорення їх службової діяльності на відповідних сайтах. При цьому повинно бути забезпечена можливість кожному співробітнику, працівникові відкрито (з відповідною реєстрацією на сайті) обговорити дану кандидатуру, з виказанням, яким чином здійснював свою діяльність даний претендент на минулих посадах (чи віддавав письмові (усні, при наявності правдивих свідчень) вказівки на збори коштів на підписку, членські внески, закупівлю форменого одягу, спорядження і так далі). А саме головне щоб даний кандидат висвітлив своє бачення реформування системи, програму своє діяльності на рівні гарнізону (підрозділу), яким збирається керувати. Дана програма повинна бути відкрита для обговорення, внесення змін, пропозицій всіма бажаючими із числа діючих співробітників, працюючих працівників, та пенсіонерів. Кандидат повинен дані пропозиції, зауваження врахувати або відкрито (оприлюднивши на сайті) аргументувавши відхилити.
18. Діяльність керівного складу служби всіх рівні повинна бути відкрита шляхом періодичного (щомісячного чи щоквартального) звітування перед особовим складом про виконання оголошеної програми, а також забезпечення організації діяльності підпорядкованих підрозділів у правовому полі з врахуванням вимог законодавчих, нормативно-правових актів.
19. В п.4 ст.128 КЦЗУ замінити вираз: «… у вихідні та святкові...» наступним: «…під час реагування на надзвичайні події (ситуації), а також ліквідації їх наслідків…». Даний пункт викласти у наступній редакції: «Особам рядового і начальницького складу служби цивільного захисту за службу і роботу під час реагування на надзвичайні події (ситуації), а також ліквідації їх наслідків надаються інші дні відпочинку.»
20. Доповнити ст.128 КЦЗУ п. 5 у наступній редакції: «Особам рядового і начальницького складу служби цивільного захисту, що додатково залучаються для служби і роботи у режимі підвищеної готовності, надзвичайної ситуації, а також у разі загрози виникнення окремих надзвичайних ситуацій здійснювати відповідну оплату у розмірі мінімального щоденного грошового забезпечення, відповідно займаній посаді за кожний відпрацьований день.»
Спасибо за труд. Уверен что когда выйдем на нужный уровень донесем предложения до верхов.
Есть еще несколько предложений, возможно немного утопических. Нового ничего не надо изобретать взять пример Европы или США:
Ликвидации вообще надзорных функций в сфере пожарной и техногенной безопасности и увеличение за счет освободившегося л/с караулов пожарно - спасательных подразделений. Практически весь мир живет без инспекции и вроде нормально.
Ввести обязательное государственное страхование всех объектов недвижимости от пожара и ЧС. С четким критерием коэффициентов в зависимости от состояния объекта(чтобы не выгодно было нарушать). Категорически запретить, вплоть до уголовной ответственности эксплуатацию объектов без наличия страховки.
Большую часть средств от страховки направлять на улучшение материальной базы пожарно - спасательных подразделений.
Пересмотреть критерии количества пожарно -спасательных подразделений и штаты. Чтобы не было такого когда на выезд 2-3человека и радиус выезда до 50 км и когда бойцам лет под 60.
Запретить насильственно создавать ДПД (МПО) на предприятиях - почти всегда фикция особенно бюджетники.
Создавать аналоги ДПД (МПО) - финансирование госбюджет. Финансово в т.ч. с помощью льгот способствовать повышению статуса пожарного-спасателя, в т.ч. и ДПД.
Передать управления и отделы ЦЗ (ГО) в обл-рай администрации или МО.
Снять погоны со всех специалистов которые не связаны с ликвидацией пожаров и ЧС (бухгалтерия, УМТЗ, Кадры, инспекция) без потери в деньгах. Или вообще их снять со всех.
Полностью пересмотреть проф подготовку. Убрать гуманитарную, психологическую без психологов и т.п. Больше вниманию уделять практическим занятиям.
Изучить возможность децентрализации работы пожарно - спасательных подразделений. Без главков по 250-300 человек.
А может для начала решить вопрос с принудительным страхованием в страховой компании ПЗУ ? У меня нет лишних денег при зарплате 2300 платить 230 грн какому-то дяде, а нас в части 50 человек вот и считайте сколько это бабок! Может я детям хотел купить игрушки за эти деньги? Думал не платить - сказали будет хуже, идите и берите кредиты и страхуйтесь. А когда будет люстрация в нашей пожарке? А только за ментов говорят, а наших надо гнать метлой. Начальник говорит что его грузят по полной какими то фондами, динамо сборы, ремонтами и ему не надо проблем. а нам что делать скинуться на ремонт в нашей пожарке?
Наше ведомство мало кому интересно - денег мало, а проблем много. Только массовая забастовка и, как следствие, массовая смена руководства на местах в каждом гарнизоне изменит ситуацию, всё остальное - бред! Но, зная с кем я работаю, о таком можно смело забыть.
Только массовая забастовка
У нас есть к этому все шансы создав профсоюз, присоединяйтесь!
шансы? не смешите меня. Сначала забастовка, немедленное увольнение всех наших воров-руководителей, и только после этого профсоюзы и прочее, именно в таком порядке. Неужели кому-то до сих пор не понятно, что в этой стране без ультиматумов и реальных действий с нашей стороны, никакие цивилизованные, гражданские инициативы не пройдут. С кем и о чем вы хотите договориться? Да все, кто по должности ниже начальника части, для руководителей гарнизона вообще не люди, так группы запуганных лохов. Посмотрите правде в глаза - 8 из 10 пожарных вас на поддержат: а вдруг уволят? и так будет, даже не сомневайтесь. И самое главное - похоже, такая ситуация устраивает большинство. Так что не прокатит ваша мечта о не подконтрольной управлению организации. Вы предлагаете - профсоюз в тюрьме.
Сначала забастовка
8 из 10 пожарных вас на поддержат
Сами себе противоречите.
Повторюсь. Можно во всем сомневаться, ничего не делать, на что-то наедятся. В результате переживаний можно н сомневаться.
Можно попытаться сделать хоть что-то, под лежачий камень вода не течет и посмотреть что получится. Результат предсказать точно нельзя.
Я за второй вариант.
я не противоречу: 8 из 10 - сегодня не поддержит профсоюз.
Посмотрите правде в глаза - 8 из 10 пожарных вас на поддержат: а вдруг уволят? и так будет, даже не сомневайтесь. И самое главное - похоже, такая ситуация устраивает большинство. Вы предлагаете - профсоюз в тюрьме.
Абсолютно согласен с товарищем по собственному опыту. Пытался организовать профсоюз у себя в части. Сначала почти все были "за". Прокосультировался с Ласло, узнал все в Облсовпрофе, пришел в часть, говорю : все что нужно я сам сделаю, и начальство зубами рвать буду за наши права, от вас только поддержка и заявы на вступление в профсоюз. И началось... а вдруг, а не дай Бог и т.д. и т.п. В результате из 50 рыл аж 6 заявлений! Вот так . Я даже не знаю, что должно случиться, чтобы у наших людей проснулись самоуважение и самосознание!!!
И как результат что? С учетом того что бы создать ячейку достаточно и 3-ех человек.
6 человек тоже результат. Если хотя бы по 6 в каждой области уже могли бы создать ассоциацию или что-то подобное. И выступать в интересах всех.
Предлагаю обсуждать определенный документ одну неделю и в конце допустим по воскресениям админ делает резюме главных моментов обсуждения и это пускай ложиться в меморандум. Только предложения идут с ссылкой на статью документа которую нужно изменить и обоснованиями почему так. Например можно начать с кодекса цз или положения о прохождении службы.
Можно зделать график когда какой документ будем обсуждать и каждый готовиться читает и принимает участие. Может есть люди которого не сильно беспокоит гуманитарка или ивр а от по настанове по гдзс он имеет толковые предложения то он их готовит на то число и выкладует на форум согласно графика
А я предлагаю изучать не наши документы а забугорные.
Зачем нам колесо изобретать? Взять за основу забугорные наработки в нашей сфере, с учетом забугорной системы функционирования пож . службы. Потом обсуждать их правила и законы адаптируя под нас. Забугорная с-ма функционирования означает - всех на дембель, и по новым правилам набирать новых людей.
Кто возьмется за изучение опыта забугорных товарищей?
И не нужно говорить что это нереально -вот ведь пробуют же сделать дорожную полицию с нуля...
Да но там делают профи. А нам надо изучить все страны. Может наши лучше усовершенствовать
Если будем модернизировать -кардинально систему не изменим.
Нужно что бы и нашу систему делали профи (мы начнем, а профи подключаться). Кстати можно с Грузии и начать, напишу-ка я Еке Згуладзе в фейсбуки вопросы. Она должна быть в курсе.
"Уважаемая Екатерина! Я работаю в пожарной службе (в городской пожарной части), и очень интересуюсь - готовятся (планируются) ли реформы в сфере пожарной безопасности в Украине? С кем можно пообщаться о реформировании нашей пожарной охраны, если такое планируется. Вы же, наверное, понимаете, что наша пожарная охрана (ныне ДСНС) также кардинально "прогнила" с низу доверху как и ГАИ Украины и требует полного реформирования по такому же принципу? С кем можно пообщаться о реформах пожарной охраны в Грузии? Понимаю Вашу занятость все же прошу ответить на вопросы (задавать их нашим рукамиводителям не имеет смысла, так как все они снизу до верха рабы существующей системы). Заранее благодарю за ответ."
Отправил повидомлення, подождем-с ответа.
Вы здесь » Форум Пожарной службы Украины » РЕФОРМИРОВАНИЕ » Обсуждение направлений реформирования